Sunday, March 16, 2014

Mary Kay Promo (16 Mac~15 Apr 2014) Timewise Miracle Set

Hai alls..entry kali ni Fai nak inform promotion MK untuk 16 Mac~15 April 2014 ni..promotion kali ni sangat2 best and recommended to all MK user especially to Timewise Miracle set user..Yang baru nak cuba produk MK pun, you're most welcome and boleh contact fai thru email fairuzita@gmail.com or wasap 017-6406403 for product trial for free..

Sebelum kita tengok apa yang bestnye promotion for this time, kita review dulu apa yang Timewise Miracle set ni boleh offer pada kita..Happy readings you alls..

Timewise Miracle Set meliputi produk Timewise seperti ; 3-in-1 Cleanser atau 3-in-1 Cleansing Bar, Age Fighting Moisturiser, Day Solution Sunscreen Broad Spectrum SPF 35, Night Solution dan pilihan bedak asas.

Timewise Miracle Set beserta harga per item

Dengan menggunakan set ni, kulit kita dapat menikmati 11 manfaat antipenuaan iaitu :
1. Mencuci
2. Mengelupas
3. Menyegar
4. Mengaktif
5. Melembap
6. Menghalus
7. Menegang
8. Melembut
9. Melindungi
10. Menjana
11. Mengurangkan garis-garis halus dan kedutan

SIAPAKAH YANG HARUS MENGGUNAKAN TIMEWISE MIRACLE SET INI?
Miracle set direka untuk individu yang mahukan penjagaan kulit melawan penuaan harian yang khusus untuk menampilkan kulit yang tampak lebih muda.

BAGAIMANAKAN MIRACLE SET INI BERFUNGSI?
Apabila kulit semakin berusia, kadar pembaharuannya semakin perlahan. Ia menjadi lebih kering, kurang pejal dan kurang berseri. Miracle Set bertindak melawan proses ini dengan menanggalkan sel kulit mati, mengurangkan garis-garis halus dan kedutan, memastikan kulit lembap, mencergaskan sel kulit dan membina semula kulit.

-        -->  Manik pembersih lembut dalam Timewise 3-in-1 Cleanser dan Timewise 3-in-1 Cleansing Bar menanggalkan sel kulit mati melalui pengelupasan.

-         --> Sejenis kompleks berpaten dalam Timewise 3-in-1 Cleanser dan Timewise Age Fighting Moisturiser mengurangkan garis halus dan kedutan dengan memacu proses pembaharuan kulit semula jadi.
-         
          --> Sebatian humektan impian dalam Timewise Age Fighting Moisturiser memastikan kulit sentiasa lembap.
-          
      --> Ramuan botani yang kaya dengan khasiat dalam Timewise Day Solution Sunscreen Broad Spectrum SPF 35 membantu mencergaskan sel kulit, sementara menghalang UVA dan UVB membantu melindungi kulit daripada ancaman matahari.
-         
           --> Peptida antipenuaan dalam Timewise Night Solution merangsang kolagen untuk melicin dan memejalkan kulit.

APAKAH YANG MENJADIKAN MIRACLE SET BERBEZA DARIPADA REJIMEN PENJAGAAN KULIT HARIAN YANG LAIN?
MK menawarkan salah satu system penjagaan kulit melawan penuaan harian lengkap yang dapat dikhususkan mengikut jenis kulit. Ia merupakan satu koleksi produk penjagaan kulit yang dirumus untuk bertindak bersama supaya memberikan faedah yang diperlukan pelanggan anda untuk menampilkan kulit yang tampak lebih muda.

Produk Penjagaan Kulit Timewise
Produk Penjagaan Kulit Timewise memberikan faedah antipenuaan termaju yang dikehendaki oleh wanita yang menginginkan kulit yang kelihatan lebih muda. Setiap produk Timewise dirumus khas untuk melawan pelbagai bentuk tanda yang berkaitan dengan penuaan kulit. Semua produk Timewise direka untuk bertindak bersama-sama untuk membantu memaksimumkan faedah antipenuaan. Timewise disediakan dalam 2 formula untuk memenuhi keperluan kulit jenis normal hingga kering atau kombinasi hingga berminyak. Penggunaan yang berterusan membawakan hasil yang terbaik.

1. Timewise 3-in-1 Cleanser dan Timewise 3-in-1 Cleansing Bar
Produk pembersih Timewise menggabungkan antipenuaan dengan 3 fungsi perlu dalam 1 produk untuk membersih, mengelupas dan menyegarkan-menyerlahkan kulit yang tampak lebih muda.

2. Timewise Age Fighting Moisturiser
Losen mewah emolien ini menggabungkan tindakan penghidratan 10 jam dengan kompleks berpatena untuk memacu proses pembaharuan kulit secara semula jadi, menampilkan kulit yang lebih pejal, lebih licin dan kurang garis dan kedutan.

3. Timewise Day Solution Sunscreen Broad Spectrum SPF 35
Bayangkannya sebagai sel perlindungan. Produk yang inovatif ini mencegah kejadian garis-garis dan penyahwarnaan sebelum ia berlaku dengan menghalang kerosakan akibat sinar UVA dan UVB. Selain itu, peptida penenang membantu melegakan garis-garis ekspresi.

4. Timewise Night Solution

Satu system penyampaian unik vitamin terkapsul dan antioksidan tergabung dengan peptida penggalak kolagen untuk membantu memudarkan garis-garis dalam dan kedutan. Malah mikrokapsul nutribeads lebih banyak kandungan vitaminnya.

ok, so dah tau macam mana Timewise Miracle set ni berfungsi kan? agak2nye ok x? ade rase nak cuba? kalau nak, boleh contact fai thru email fairuzita@gmail.com or wasap 017-6406403..

sekarang Fai nak inform apa yang bestnye kalu beli Timewise Miracle set ni dalam tempoh promotion ni (16 Mac~15 Apr 2014)..kalau beli 1 set, dapat percuma Skinvigorate Cleansing Brush seperti dalam gambarajah di bawah..

Buy Timewise Miracle set RM 536 free Skinvigorate Cleansing Brush (worth RM180)


Bestkan dapat free brush ni..so, apa die fungsi brush ni?

                                                  
                                                             Skinvigorate Cleansing Brush


Skinvigorate™ Cleansing Brush adalah peralatan hebat untuk memperhaluskan tampilan garisan halus dan kedutan, menawarkan rona kulit yang lebih sekata serta meminimumkan tampilan pori-pori. Dengan penggunaan yang konsisten, secara keseluruhannya kulit anda akan menambahbaik dengan ketara. Ianya dapat menggandakan manfaat penjagaan kulit serta penanggalan solekan yang lebih baik serta penyerapan produk yang hebat. 
Kesan menggunakan Skinvigorate Cleansing Brush


Dengan hanya tekan satu butang, rutin penjagaan kulit menjadi lebih senang! Ia sesuai digunakan dengan sebarang Pembersih dan sesuai digunakan setiap hari bagi semua jenis kulit, termasuk kulit sensitif!

Dengan adanya brush ni kita seumpama boleh menjalankan spa di rumah setiap hari dan pemakaian solekan menjadi lebih mudah dan sekata.

So, kepada sape2 yang berminat dengan brush ni, boleh dapatkan secara percuma dengan syarat beli Timewise Miracle Set ni..sangat2 berbaloi..dapat 1 set Timewise Miracle set dengan harga RM536 dan 1 Skinvigorate Cleansing Brush for free..Kalau tidak, harga brush ni saja RM180 tau..cepat2 sementara stok masih ada..email fairuzita@gmail.com or wasap Fai for more details and best price..Pasni boleh wat spa sendiri di rumah..untuk mengetahui lebih lanjut lain2 produk Timewise ataupun lain2 produk MK, boleh layari laman web ni : http://www.marykay.com/..Fai pun akan update from time to time dekat blog ni berkenaan dengan produk2 MK and the promotions available..




No comments:

Post a Comment